نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
هدیه آنیلی به بیانكونری‌ ها

هدیه آنیلی به بیانكونری‌ ها

روزنامه اسپانیایی El Pais در مقاله‌ای با اشاره به وضعیت فوتبال در كشور ایتالیا و رونق شهر تورین پس از ورود كریستیانو رونالدو به یوونتوس، شجاعت مدیر جوان بانوی‌پیر در جذب این بازیكن پرتغالی را دستاوردی با آمیزه اقتدار و عشق توصیف كرد.

 

یوونتوس در همان ماه‌های نخست حضور فوق‌ستاره پرتغالی‌اش از او در برابر اتهامات آزار جنسی قاطعانه دفاع كرد تا كریستیانو یكبار دیگر به آرامش بازگردد؛ تنها چند ماه كافی بود تا رونالدو نیز بهترین پاسخ را به اعتماد باشگاه جدیدش هدیه بدهد و با گلزنی‌ها و اختصاص تمام تمركزش در جمع بیانكونری‌ها، در كوتاه‌ترین زمان ممكن از جدایی از رئال‌مادرید، به جهان فوتبال اثبات كند چرا استراتژیك‌ترین خرید دورانِ مدیریت اندره‌ا آنیلی است. غوغای رونالدو در استان پیه‌مونته در شمال غرب ایتالیا اینك به سرعت در حال بازسازی عصر جدید فوتبال این كشور و بازگرداندن توجهات از دست رفته به فوتبال ایتالیا در سطج جهان است. او در طلایی‌ترین نقطه از ویترین فوتبال ایتالیا ایستاده و به بسیاری از مدیران كم‌جرأت نشان داده یك عملیات غیرممكن با صرف هزینه‌ای توأم با تاكتیك چگونه می‌تواند روایتگر داستانی از اقتدار و عشق باشد.

 

گفتنی است اندره‌ا آنیلی چندی پیش در مصاحبه‌ای با اشاره به پرداخت 100 میلیون یورو جذب برای رونالدو گفته بود: ‌ «رونالدو در همین مدت کوتاه ارزش‌های خود از نظر ورزشی و البته اقتصادی را ثابت کرده است.»

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: